الفارس الإسلامي الطائر
نرجو من اعضائنا الكرام تسجيل الدخول لأن ذلك يؤثر علي احصائية الاعضاء المتواجدون خلال 24 ساعه
ويمكنه ان يؤثر بالسلب علي بقية الاعضاء

جزاكم الله خيراً

الفارس الإسلامي الطائر

الرئيسيةاليوميةس .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
تصويت
هل هذا الاستايل احسن ام الاستايل ذو اللون البمبي السابق ؟
 الاستايل السماوي ده احسن
 الاستايل البمبي احسن
 كلاهما جيد
 كلاهما عادي مش فارقة كتير
استعرض النتائج
راسل الادارة اونلاين
Advanced IP Tracing
اشترك في قائمتنا البريدية

اشتراك في مجموعة الفارس الإسلامي الطائر
البريد الإلكتروني:

زيارة هذه المجموعة

شاطر | 

لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............

كاتب الموضوعرسالة
نشوى22

مُساهمةموضوع: لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............   2009-04-22, 03:30

لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............ايه العمل الهتقول عليه وتفرحه بيه.........اما انا مش هقول حاجه مفيش عمل يستاهل اقول عليه ..........عارفه هتقولوا حبه وهو الحب كفايه منغير دليل عليه ......عارفه هتقولوا اتغيرى ...........هوالتغير سهل ولا الحفاظ عليه ....وليه منتغيرش مع بعض اكيد هيكون اسهل ولو عايز تتغير اشترك معا يا فى مسابقه التغير ..........هنغير كل اسبوع صفه يعنى كل اسبوع دليل على حب الرسول صلى الله عليه وسلم تقوله وبما ان الاعمال ترفع يوم الاثنين والخميس هنبدا بصيام الاثنين والخميس وبما ان الجمعه عيد يبا لازم كل جمعه ندخل ونقول اتغيرنا لحد فين ............ ...........وبما انها مسابقه هنختار افضل من غيرت نفسها بس بشرط كل تغير من اول يوم حتى اخر يوم انت بتنفذه ..........هذا الموضوع مش عشان تشهدوا على تغيرى لا انا عايزا حد يشركنى التغير حد ينافسنى فى التغير حد اقوله كل يوم انا غيرت ايه وحفظت على الفات ولا ايه ..................................المسا بقه هتبدا من يوم الخميس وذلك بالصيام ( الاثنين والخميس ) وطبعا هيستمر معانا لاخر الشهر بل لاخر العمر باذن الله Embarassed Embarassed
cindrella

مُساهمةموضوع: رد: لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............   2009-04-22, 11:36

جميل ان الواحد يكون عايز يتغير للأحسن

قصتك دي فكرتني برساله كانت مبعوتالي على الايميل كلنا تقريبا عارفينها ... اسمها من الطارق..

كانت ان احنا نتخيل كل واحد بحياته الطبيعية .. كبنات مثلا أتخيل نفسي خلاص خارجة و لابسه ضيق (كالعاده يعني) و ماسكة بايد قلم الكحل و بالايد التانية ازازة البارفان... و فجأة يرن جرس الباب و لما أسأل مين يقولي أنا رسول الله

يااااااااااااااااااااااااااااااا خبر ابيض

هفتحله ازاي بالألوان اللي في وشي كلها دي ولا باللبس اللي أنا لابساه ده ... دورت و لقيت عباة واسعة لبستها بس الحمد لله ما كنتش لسه حطيت البارفان... فتحتله... وموبايلي رن... بأحدث أغنية طبعا.. هقوله ايه.. هقوله ايه على كل ده

ده طبعا تلخيص للهدف من الرساله

بجد شكرا على الموضوع الهادف ده و ربنا يوفقك و يهديكي و يهدينا كلنا
شيماء زيدان
مساعد مشرف
مساعد مشرف

مُساهمةموضوع: رد: لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............   2009-11-19, 21:02

بسم الله الرحمن الرحيم هقول لرسلنا صلى الله عليه وسلم انى هتغير بجد عيزه اتغير بس مفيش عزيمة مش عرفه ليه
انا والحمد لله بصوم كل اتنين وخميس بيقدرنى عليه ربنا وبطيع ولدى ووالدتى وبسالهم علطول رضين عنى وبكون اجابتهم والحمد لله اه على طول بس مقصرة فى القرآن عيزة احرس على ختم المصحف كل شهر وده سهل جدا بس يوم اه وعشرة لا هتغير لازم اتغير وانا حولت معظم هدومى عبيات بس ملونه لسه برده مش قدرة يبقى لون واحد ان شاء الله هتغير

لو بعت للرسول (ص ) رساله هتقول ايه.............
صفحة 1 من اصل 1